Followers

Sunday, 11 November 2012

rancangan pilihan hati :)

dalam banyak-banyak-banyak-banyak ! channel dekat astro tu aku hanya terpikat ( ko memang da bomb ) dengan channel TLC je, ha acah-acah tengok channel discovery je kan? HAHA aku ni tak berapa gema @ suka sangat tengok cerita yang panjang lebar macam sinetron ke? drama series korea ke? kalau tengok wayang pun amatla jarang sangat.. sebab?! napa ek ? erm mungkin aku ni jenis cepat bosan, dan tak boley duduk diam dalam jangka masa yang lama. awak orang, bayangkan la kan? orang tengok cerita Korea lima enam puluh episod, fulamak panas pungkuk aku hoiyyyy, ha sebab tu la aku tengok TLC sebab cerita dia paling lama pun 2 jam.   

 


 first time aku tengok TLC ni masa  'Bridget's Sexiest Beaches', pantai yang dia pergi satu dunia ni ya ampun amatla cantik, aku ni kan orang yang jakun bila dapat tengok pantai, mandi nya dok la ye, cuma suka sangat dengar bunyi ombak macam tenang je kan? host cerita ni memang la sexy oOOoOO ;D




tapi mostly bila aku tengok TLC ni cerita semua pasal makanan.
 ha tengok aku ni acha-acha mak enon nak jadi "master chef"  tengok pun cerita masak-masak Je kau ! 


 
take home chef, cerita ni pasal chef ni datang rumah orang yang terpilih then dia masakan.. dulu aku teringin nak kahwin ngn chef, Satu tak payah masak dah nama pun husband chef kan ! Dua aku kan suka makan, ofcoz la dia punya masakan sedap-sedap. yummm !



ni tak dalah cerita masak-masak tapi ni cerita makan-makan walawey bila tengok si Adam ni makan, mesti ko terasa nak bukak peti ais cari makanan.. cuba Adam ni jadi pengacara Jalan-Jalan Cari Makan mesti hitz kau !



ha paling best sekali adalah ultimate cake, dia pasal orang lawan buat cake paling besar, cantik sampai orang boley teruja ! betul la tak tipu tengok kek kat atas ni senget- benget, kau mampu nk buat? tak kan? hahahah. ingatkan lepas habis degree ni nak masuk kelas pastry la.. hahaha angan-angan dah ada tu. Doa-doakan ye  :)


hokay tu jela kot, ha adala lagi chanel yang aku mesti tengok pagi-pagi lepas emak pergi kerja,  sememang nya cerita dia tak panjang dan boley buat korang ketawa !


ha nampak sangat kebudak-budakan kat sini kan? hahahaha..
ok la bye readers ;D

No comments: