Followers

Friday, 14 December 2012

catatan ku.


Semua orang suka sangat bila weekend tapi sejak dua menjak replacement class pada petang jumaat sampai ke-senja, membuatkan weekend aku sangat tak best ! tak best ! tak best ! tak dapat balik kampung jumpa emak, ayah, adik, akak, abang, atok emak . Soooo sad bila genap sebulan aku dah tak balik Johor. Jadi, bila tiba je sabtu dan ahad library jela tempat melepak aku. Betul tempat lepak je, STUDY nya nan hado, sebab nak duduk dekat air cond, kat rumah sewa tak da air cond sob! sob! sangat tragis nya nasib . hover kau! suka sangat buat orang bencik dengan kau inaz. huhu


rutin aku setiap hari adalah breakfast dekat rumah, pergi kelas, balik kelas, masak, makan dekat rumah, buat kerja sekolah, tengok tv, bergosip dengan roomate, tidur ! ulang sampai kesudah T___T

sebelum delete gambar dalam handpone 'cikia' masukkan dulu dalam blog, boley gitu? ;)




 class dekat level tujuh, gayat ooo 


  

nak juga? pun boley cik intan :)


Mengapa semua menangis
Padahal ku selalu tersenyum
Usap air matamu
Aku tak ingin ada kesedihan

Burung sampai ke ladak pilu
Angin terbangkan rasa sedih
Jemput bahagia di harinya
Berikan dia hidup

Tuhan terserah padamu
Aku ikut maumu Tuhan
Ku catat semua
Dalam buku harian

 tesco exxxtraaa depan kolej :)



si mata keranjang versi perempuan :) hahah. ko sumpah comel doh !
 


dari kiri :  jana si mulut bechok, ayu si mulut bechoookkk . sama ea? dulik la

  


ok dah tu je catatanku kononnya. sory ea membuangkan masa anda . sayang anda sekalian. sekian :) 


publish !

1 comment:

Nurhayati Abdul Talib (YATT) said...

aarrgghh!! jatuh haty dgn blog ni...terus follow.. ^^