Followers

Saturday, 1 December 2012

Library again and again.

 Eh hai korang seminggu sekali update bila dah masuk belajar adalah satu perkembangan yang sihat, lagi sekali saya bawakan anda dari 'Perpustakaan Shah Alam' sebelah club golf seksyen 13, sangat boring hokey ! dah la weekday full of classes bila weekend pun kena mengadap buku, sangat tak cool bila couple dengan student yang bijak bestari ni -__- .  Tak apalah bila awak study, saya pun kena study juga la kan? sebab awak paksa ! hahaha bye .


cerita lain kejap ea, minggu ni masuk dua minggu aku tak jumpa emak, so al-sebab tu macam-macam penyakit datang kat aku, 'kononnya home sick' la kan ? plus dengan cuaca yang sangat tak menentu.

 

 boley dikatakan setiap hari hujan dekat shah alam ni, SPORT THE STICKER *malam tadi chelsea kalah lagi, cian awak ! haha



 ok dah balik semula cerita dekat library, kalau aku dekat shah alam ni, Library la tempat kitaorang dating, kalau tak dekat library, kat mana-mana tempat yang 'encik habang' ni boley bawak aku, asalkan dia boley settle kan keja dia dan masa yang sama dia tak tinggalkan 'haweek' dia terkontang-kanting haha! saya sangat redha sejak kita kenal sampai sekarang awak memang seorang yang sangat kuat bekerja *i love the way you are. (ok dah habis sesi bodek membodek, awak dah boley belanja saya lunch kejap lagi )



demam yang suam-suam suku membuatkan aku tido awal. Mintak maaf ye cik roommate sebab tak ada cerita sebelum tido, nanti saya da baik, kita mulakan aktiviti seperti biasa ye !





weekend  sanggup bangun awal , sebab nak cari ubat demam, *hencik habang je ubat saya nan hado aku nak makan ubat segala hahaha



 muka yang sangat pucat, eh library kat shah alam ni memang sangat sejuk ok, aku yang dah banyak kali datang ni still tak dapat adapt dengan cuaca obersea ni, nak pakai sweater, sweater tak ada. -____-.  disebabkan dekat dalam library ni terlalu sejuk, 'encik habang' saya ni konon-nya study dekat balkony luar la kan ?! tapi selepas beberapa ketika, aku rasa macam dah boring tahap hapa tengok buku, aku buat la sport check tengok 'encik habang' ni buat apa kat luar kan?










tadaaaa !!!







tengok la ni..








 engkau boley tido ! mentang-mentangla kat luar cuaca suam-suam suku, tapi cian awak, 'awak kan bagi kita pinjam sweater awak?! sebab tu la awak kena study kat lua.  phuhhh..





dekat library ni fyi, kalau nak guna 'plug' kena charge singgit untuk satu hari. ok la tu kan?

sangat selesa sweater ni, belikan satu boley tak ? haha

hokayla nak sambung buat note, 'hencik abang' dah jeling-jeling tu, pantang aku pegang laptop sekejap. hoverrr !


bye see u when i see u love u! ;D



No comments: