Followers

Friday 15 October 2010

kawan baik dan kawan jahat.

\

Assalamualaikum..

Kawan bila susah dan senang

dalam hidup aku ni aku baru jumpa two groups buddies yang aku rasa diaorang yang cuba buat hidup aku ni sentiasa tersenyum walaupun aku sememangnya suka senyum ;p

1) My devil!

Bila aku sedih diaorang ni tak pernah Tanya napa aku sedih. Tapi diaorang tahu yang aku memang tengah sedih, and Diaorang ni terus buat aku happy macam nak gila. Benda yang dia selalu buat ialah memalukan aku. Aish gila tak aku ?? bila orang lain malu kan aku and aku happy. Diaorang tak malu kan aku teruk-teruk pun. Benda yang diaorang selalu buat ialah pasang lagu kuat-kuat kalau lagu biasa-bisa tak palah ni lagu remix macam dekat club tu. * eh aku tak masuk club tapi aku tahu la ;) pastu diaorang boley berjoget kat dalam kereta si myvi hitam turbo diaorang tu sambil bukak tingkap just belah aku punya je,and joget macam orang gila and bila orang nampak jer kereta kami ni macam berlakunya gempa bumi! Shit. Malu gila bila kereta sebelah nampak aku. Walaupun malu tapi aku happy sebab masih ada orang lagi faham apa yang aku rasa tanpa perlu cakap “hey korang tak tahu ker aku tengah sedih ni.? ;p” Aku rindu sangat kat tasya,shima,shahrul,eddy ;’D naik semester ni tolong la jangan buat spoil lagi yer…..

2) my angel

Bila aku sedih dengan diaorang jer la aku boley cerita,walaupun benda tu memalukan aku, diaorang banyak support aku. Bila aku rasa down dalam class diaorang juga yang banyak membebel ;p sebab diaorang akhirnya aku sampai in final year. Sebab aku seorang yang cepat patah semangat bila ada sesuatu perkara sedih yang tiba-tiba datang dekat dalam hidup aku. Alhamdulillah allah kurniakn aku sahabat yang baik seperti mereka.


Kawan bila senang ramai,kawan bila susah jarang kita jumpa kan.

Bye!

No comments: