Followers

Saturday, 7 November 2009

selamat umur 20 =D

selamar umur 20 pada einaz.=D
hahaha.
sangat tak malu ucapkan birtday kat diri sendiri.
hari ni 7 november 1989.

einaz nak ucapakan juta-juta-juta terima kasih kat siapa-siapa yang da wish birtday kat ienaz..
ampun maaf la dari ienaz sebab tak dapat reply mesej anda,anda.

semoga doa anda kat einaz dimakbulkan.
AMIN!.
=D


fakta:
nama :norsyafinaz binti shah rizal thomas
umur :20 tahun.
t.lahir :hospital besar muar johor
alamat:segamat johor =p


EINAZ dari dulu tak penah nak upload gambar masa einaz kecik-kecik dulu.
no menatap la kamu.
tak boley banyak-banyak hihi
masa kecik-kecik einaz sangat la GEMUK,hitam,NAKAL dan sebagainya!!hahahah


kan i da cakap i nakal tengok la adik sendiri pun i nak hempap..!!,
,
hitma tak i da cakap tak nk caya.=p

gemuk nya budak gemuk ni!!!!=D




ala picture ni kabur la T_T
GAMBAR YANG KAT BAWAH NI.
masa ienaz kat tadika polis johor.
ienaz memang aktif dari tadika ni.
dalam satu majlis ienaz boley masuk banyak .
hebat kan..
hahahhaaha...
bangga pulak tak baik tau :)


dapat tak cari yang mana einaz??
cari la sediri hahah.
xla yang ienaz da bulat,bulat,bulat kan tu la cik ienaz.







BUDAK gemuk ni anak kepada tuan shah rizal thomas dan pn foziah
terima kasih kerana melahirkan dan membesarkan einaz sehingga einaz jadi sebesar ini..
einaz terlalu sayang kan mereka..



13 comments:

Hisham said...

comotnyer mase kecik...hehe...tp dh bsr cun...k la epi belated bday k..tk cre

nEa FleriDa said...

hepy birthday einaz:)

misz ATIN said...

hepy bufday einaz..
kecik2 comot takpe dah beso kompem cun hihi
moga hidup diberkati yep..
=)

NurulAin Samsuddin said...

act,ain da wish kn ari 2
tp xpe la..xslah doakn kn org kn...
smoge pnjang umo murh rezeki,bejaye dlm hdup n bhgian bersme insan2 tersyg n moge bkekalan hendak nyer ngan insan d cintai...
happy birthday..

misz benida said...

einaz.hapy bday to u.
eh,bru 20,i tua dri u la cm tu gak..
hehehehe

Melz said...

happy birthday :P

xda adiah ;)

bunga ;D said...

haiy semua..thanks..
=D

Arief Arf said...

happy belated birthday!

oRkEd PuTiH said...

hppy belated besday..
semoga kau pjg umo
n sentiasa dlm rahmatNYA..
amin..=)

~Firsya~ said...

einaz cayanggggg,hepy birthday dik,smoga panjang umo & dlimpahkan rezeki yg berlpat kali ganda,amin....

Ena said...

Salam Kenal Einaz,
Hepi Belated Besday.. Moga Panjang Umur, Murah Rezeki dan Berbahagian Dunia & Akhirat.. Amin..

me.natea said...

KOREAN JAPAN CLOTHES!! cheap with high qualities for you!!

http://hanbokscreenshots.blogspot.com

Tikah said...

hepi bsdayyy
btw,
sory late wishh
heee.
;D