Followers

Sunday 14 March 2010

apabila keadaan yang memaksa dan terpaksa .

time mood on 2.06 am: menekan dalam keadaan yang terpaksa dan memaksa diri aku untuk tetap menekan keyboard ni ;'(





terlajak perahu boleh di undur.
terlajak kata ?? lu fikir la sendiri.


tapi tak boleh nak salah kan orang yang terlajak kata tu sebab kadang-kadang mesti ada sebab,kenapa dia boleh terlajak kata sampai dia nak undur kan balik kata-kata yang diucapkan tu.
maybe sebab masa dia ungkapkan kata-kata tu,ada orang yang buat dia marah sampi dia terpaksa berkata sedemikian rupa.dan akhirya sehingga dia ter ops"napala aku boleh cakap macam tu kan"kan best kalau apa yang aku cakap kan tu boleh di delete.

hadoiy sudah melalot tahap gaban..
sebab jantung,paru-paru.buah pinggang and boleh dikatakan satu anggota badan aku ni sedang mengalami keterancat sebab???adalah sebabnyer.
aku tak nk dikatakan mulut tempayan.walapun banyak kali aku tengok tempayan rumah nenek aku tu mana ada mulut"peribahasa ni tak logik!

selama 4 bulan lebih berasa di semester yang ker 3.akhirnya berjaya juga aku tempuhi.
ya allah semester ini juga la banyak aku tempuhi perkara yang pahit dan semakin pahit.
sehingga hari ini sahabat busuk ku even dia seharum bunga kasturi sanggup membuat satu entry khas di blog nya hanya untuk aku. einaz thomas my dearie friend :)




eva rakan yang sanggup membuat mulut muncung seperti itik sama macam aku!;)


sem ini kami seperti "apa yang kau dapat itula aku dapat' haha;)



ok sekarang masih berada dalam keadaan yang aku sungguh hipokrit memberitahu yang
aku ok.
yer aku ok la jangan risau.
wey,aku ok la..

and terpaksa memberitahu yang aku ada date lain..sorry la tak dapat nk keluar dengan kau.
hurm padahal masih selubung dibawah selimut masam dan masih menekup muka dengan bantal pahit!;'(

up:
eva aqila abu jalil.

OK BYE!



No comments: