Followers

Tuesday, 10 August 2010

bermulanya.....................

assalamualaikum WBT.

hai beb.mey sini cek nak habaq satu cerita ceq dah bertunang. ops bukan ceq la kak long ceq yang bertunang.ee kelakar la pulak bila orang johor nak speaking kedah gila buruk kan?kan?tapi nanti-nanti la i cerita ok. line tenet yang sangat lah lembab,melembabkan lagi proses untuk upload gambat yang terlampau la banyak tapi kalau nak tengok sebahagian gambar tu I dengan rajin nya dah upload kat SINI


pejam celik, pejam celik.. esok dah puasa dah di bulan Ramadhan yang mulia. Bersyukur pada yang Esa kerana diberikan nyawa untuk bertemu pada ramadhan kali ini, memberikan peluang kepada kita untuk beramal ibadah dan mengalami nikmat puasa. Jadi jangan la pagi-pagi korang buat-buat lupa nak pergi sarapan pagi di kedai mamak. Bagi yang berpuasa, jangan sahaja menahan lapar dan dahaga, tunaikan ibadah puasa dengan sebaik-baik mungkin.amin..;D
tahun ni tahun yang kedua Ienaz tak dapat sambut puasa pertama dengan family sedihnya T_T kenapa la selangor ni tak cuti masa puasa pertama.kalau kat Johor cuti.tulah kelebihan johor berbanding negeri lain
later update lagi ok.puasa jangan tak puasa. ;D




selamat berpuasa kawan-kawan!

BYE!

7 comments:

saya_arief said...

selamat berpuasa..
:D

einaz shah rizal thomas said...

haiy slmt berpuasa ;)

Arief Arf said...

selamat berpuasa!
X)

einaz shah rizal thomas said...

selamt berpuasa arief ;)

naz said...

selamat berpuasa einaz. bertudung aww sangat cantik ok

einaz shah rizal thomas said...

haha.slmt jga ;)

.Anna. said...

einaz! hee. lama tak dgr khabar berita. selamat berpuasa ya! :)