Followers

Sunday 4 August 2013

MELUASKAN PERNIAGAAN BERSAMA KAMI.



Kami dari Final Year student International Business dari Management & Science University (MSU) dapat membantu anda sebagai perniaga dan usahawan, mahupun perniaga online memasarkan produk mereka dengan menyewa tapak  di International Bazaar yang kami akan anjurkan pada 23-25 August 2013 di Dewan Besar MBSA, Seksyen 13 Shah Alam.

Tapak sewa yang kami tawarkan sangat strategik kerana dewan Besar MBSA ini berdekatan dengan Laman Seri Business Park Kolej, PTPL, Unisel, MSU dan Politeknik. kami juga akan menyediakan promosi untuk perniagaan anda, 


Kami bertindak mewakili peniaga untuk mendapatkan tapak niaga dari kami, kami menawarkannya kepada peniaga kecil dan usahawan yang berminat untuk turut serta dengan kadar sewa yang berpatutan dan mampu. Dengan cost hanya RM 350 + Deposit RM100 ( REFUNDABLE). Mana nak cari sewa tapak serendah harga kami untuk 3 hari. Jangan lepaskan peluang untuk meluaskan perniagaan anda.



Bagi meringankan beban kos sewa tapak, kami telah menggunakan pendekatan dengan keluasan tapak  niaga 7x14 kami juga menyediakan 1 meja 2 kerusi, lampu dan kipas.





 setelah beberapa minggu promosi dijalankan hanya tinggal 19 booth untuk di sewa.




Sekiranya anda adalah pengeluar / Pembekal atau Pemilik perniagaan produk fizikal dan ingin meluaskan pasaran, maka anda patut menyertai kami bersama  
"STYLIESTA FIESTA!"
dan boley menghubungi pihak kami 

Intan :  014-7381718
Eva : 012-5299397
Huda : 013 - 2869890  

ATAU SEBARANG PERNYATAAN BOLEH HUBUNGI KAMI DI 

internationalbazaar@yahoo.com
 
first come first serve !


No comments: