Followers

Sunday 25 November 2012

Be confident


hello diary, wake up early like usual, As a student, I lead a life of honesty and simplicity. By habit I get up early from bed phuuuh ! harini kelas pukul 12 noon only one hour, huarrrgh ! sangat penat hokay pergi kelas hanya untuk kelas sejam. Sangat tak berbaloi ! cis tak berbaloi kata ko? habistu tak payah pergi kelas la ye? haha.



permandangan dari kelas, tu highway apa pun aku tak tau, + stadium shah alam + stadium melawati. kelas aku biasanya tingkat 6-8 tak dala tinggi sangat kan? tapi kalau nak naik tangga huish tak dala mananya mak hencik hoiy ! sanggup lagi aku bertolak vs hempit-hempit dalam lif.


diva sangat pergi kelas ! puiyt.


semester ni aku sangat la independent sebab ?! masuk semester empat aku dengan ex-classmate dah pecah belah. huargh sedey bila kami tak sebulu memilih minor yang  tak sama,  kebanyakan mereka memilih ke International Management nak jadi CEO kat oversea letew ! finance banking dengan marketing. Oh men. sedey haku! dan tinggalah kami berdua yang memilih minor yang sama. Tak da terlintas nak pilih minor yang sama pun dengan dia ni, tapi mungkin minat kami yang sama.



mana-mana pergi berdua jela, sebab aku ni sangat la penyegan nak kawan dengan orang baru, rasa diri ini kerdil ( hoiy diam ! jangan nk poyo sangat )

tapi untuk aku berkawan 'berdua' sampai ke sudah tak da lah ken ?

aku mencari initiative untuk berfikiran "super duper positive" i try to negotiate these new classes with new people, sekarang ni kan aku diberikan tugas as secretary on my new project event dalam subject 'service maketing' dalam kelas ni tak ramai so tak dalah aku rasa segan ya ampun, untuk menjalankan tugas sebagai secretary yang angun dan mempesona haha so i try  to start up conversations with some of the people in the group especially with the guy ! oh men aku ni kan sangat pemalu? haha so this is first step.yarh ! diaorang lelaki ni sangat gentlemen sampai aku rasa dah tak sengan untuk berkomunikasi dengan mereka !  semoga paper work yang bakal aku buat, mendatangkan hasil, the first paper work on my own event  gambate ! :)

*sebenarnya bukan aku yang diva, si intan payung ni hover



mak jemah ni banyak cakap so tak dala dia heran sangat !


kan aku cakap bukan aku yang diva, si intan payung ni . hover dia pakai spec letak atas kepala masuk kelas. -___-










Photo: Break time ;)

<3 br="br">


 

“Setiap jiwa yang dilahirkan telah tertanam dengan benih untuk mencapai keunggulan hidup. Tetapi benih itu tidak akan tumbuh seandainya tidak dibajai dengan keberanian.”




DIAM-DIAM UBI BERISI. bye readers.


publish!


1 comment:

fifie said...

Haiii cantik sangat dia nie ke kelas. hehe. Eh amek banking ke ?