Followers

Friday 23 November 2012

Show off rumah baru !

 haiy wasap!  saya bawakan anda dari Perpustakaan Raja Tun Uda Shah Alam ! menemani "Encik abang adik" study kata ko,  ko khusyuk sangat study, sampai saya dipingirkan. tak apa untuk future awak, saya sanggup. (apa kena , mengena future ko dengan aku ha ? ) hahaha okay abaikan.

gambar awak kecik je hokay, jangan nk publisti sangat ;P


Minggu ni adalah minggu kedua aku masuk sekolah, dan masuk minggu kedua aku duduk dirumah baru, diantara rumah yang terbaik sejak aku zaman foundation law untiil degree ! walaupun agak mahal tapi sangat berpuas hati hokey ! sebulan RM160 termasuk bil air dan elektrik plus fully furnished ( mesin basuh, tv, peti ais, katil, dapur ) awesome kan ?!


buat masa sekarang ni aku masih belum sempat lagi bersantai, senang-lenang bersama cik housemate kat ruang tamu ni, balik kelas masuk bilik, lepak dan tidur !



 ruang diantara ruang tamu dan dapur.


cermin ajaib (abaikan tong sampah penuh dengan sampah tu )


tempat paling shurga!


 seminggu sebelum !


dah ada langsir dan alas meja la awok !



kasut buruk sejak zaman diploma, ada siapa-siapa nak belikan yang baru?  :)



kebanyakkan masa aku dihabiskan dalam bilik comel saya ! 


dan paling-paling-paling best sebab rumah aku adalah rumah bawah (ground floor) depan taman permainan lagi! tak dalah aku bazirkan lemak aku naik tangga ken? dasar telebey rajin ko ni einaz kan? what to do. T____T


tempat melepak di kala bosan argh cewah  ! hahaha :)

ok la till then ! assalamualaikum readers


publish !

No comments: