Followers

Saturday 17 November 2012

Syukur My Allah.

hai ! asslamualaikum , 


syukur permulaan bulan hijrah yang baik, aku rasa aku adalah orang yang terakhir dikalangan kawan-kawan aku yang tengok result , sebab aku ni seorang yang sangat penakut dan seorang yang tak boley menerima hakikat untuk tempoh yang singkat, ko bayang kan la kalau aku dapat result teruk mampuih satu minggu aku menangis air mata darah okay tu tipu, dahla tak dapat menerima hakikat (siapa suruh main-main suruh study taknak!) untuk tengok result adalah perkara yang paling aku geruni, tapi nak tak nak ! nak tak nak ! untuk memastikan yang aku masih berada di tempat setaraf dengan rakan-rakan aku yang lain, aku terpaksa tengok juga result tu. Duduk depan latop habis istighfar da. phuhhh kananm phuhh kiri sebelum aku tengok result aku dah siap-siap pesan dengan emak aku


"emak, kalau result inaz tak okay, mak jangan marah inaz ea."

emak aku kan seorang yang sedia menerima hakikat 

"inaz, takpala inaz kan dah buat yang terbaik, kita tawakal je ye.." (aku tau dalam hati emak, nak kan anak dia dapat result yang baik"




setelah berjam-jam aku tenung skrin latop ni baru datang keberanian. Dan Alhamdulillah on my expectation i dapat result yang okay alhamdullilah again ;') hasil doa emak, usaha aku dan si dia sebagai pendorong untuk aku pandai sepandai dia.  thanks My Allah.



okay bagi yang siapa folow Facebook aku, please la jangan tanya kenapa aku sanggup ulang alik every weekend Shah Alam ------> Segamat, sebab cas bateri aku berasa nun jauh di selatan tanpa cas bateri tu, aku tak akan dapat tahan sekuat ini. Emak kaulah segalanya.







 kecik kan mata sebelah ;)


 hover, menyampah !

  kila fairy tale sangat haku ;)


korang doakan aku untuk semester ni supaya aku semakin rajin, kurangkan sifat malas, kurang gatal kaki untuk merayap secara berlebih-lebihan pulak ye,  bye sayang intan payung mak datin.

 ok done. Publish !

No comments: