Followers

Wednesday 24 July 2013

GOTONG-ROYONG BERSAMA CLASMATES KESAYANGAN SAYA.



Jumaat minggu lepas, kami dari student final year, Wajib organise beberapa event untuk subject GSM. Dan salah satu event adalah "Barakah Sahur Bersama Anak-Anak Yatim Kesayangan" Petaling Jaya. Entry lepas inaz ada post kan, sesiapa yang tak sempat baca boleh click sini. Segala persediaan makananan dan minuman, kami satu kelas bersama-sama sediakan untuk sesi bersahur bersama anak-anak yatim di sana. 




masa ni, dah ramai yang balik sebab, keesokkan harinya ada diantara mereka ada MUET. so tinggal la kami yang ada ni bagi menyelesaikan tanggungjawab. Tugas semua dibahagi kan dan setiap orang ada tugas masing-masing. :)



si pemotong bawang

sebenarnya tugas aku buat sup, tapi bila dah sampai sama semua macam semangat nak tolong kerja orang lain . Apa yang penting kerja sama!



masa kita orang tengah potong bawang ni, Sir Khairul datang ajar macam mana nak senang kan lagi proses pengupasan bawang putih. macam ni caranya, mula-mula letak beberapa biji bawang putih dalam bekas yang bertutup , lepas tu gonjang sekuat hati. goncang! goncang! goncang! lepas tu bukak bekas tu, hasilnya kulit bawang tu terkupas sendiri tinggal tarik je. so selamat mencuba. hihi

 
coi! zua sanggup ke kau nak makan ayam mentah tu. huhu..

 


bersama gadis si- pemerap ayam. hihi

 


 si pembuat air! Yang ni, Alang yang itu Is.

 

si pemotong sayur-sayuran.

 

si pengoreng ayam. itu Ash . yang cangkung tu Meng hihi.



 
oh ramainya si pembuat nasi ayam. nyumm :)
 
 sesi bersama Sir Anuar Sulaiman tukar try test rasa makanan. 
 
 dulu bertiga je selalu, sekarang berempat. Saya bersama Intan yang gedik, Ayu yang rupa nya seakan salina saibi, Huda yang gebu cantik tertarik !

  
Huda dengan Isma . couple of the year. selalu kan bila orang couple sesama mereka dalam class, mesti mereka akan sentiasa bekepit kehulur-hilir. dalam class buat aksi romantik depan classmate lain, mengedik sakan. tapi mereka tidak hokay! even mereka couple dalam class yang sama , langsung tak nampak kegedikan mereka. Sekian luahan tak puas hati. hahahah !


sekian dari saya gambar pasport. haha.

2 comments:

pepol said...

awat mata kecik sebelah tu einaz? hahaha

Eina Sakinah said...

wah ramai n meriahnya :)