Followers

Thursday, 27 June 2013

Lelaki panas baran. Not my taste!

assalamualaikum, hari jumaat yang penuh barakah :)

 

 muka aku ni ada macam muka panas baran tak? hahaha. 


aku selalu berdoa. harap harap suami aku nanti bukanlah terdiri daripada jenis yang panas baran. aku bukan terlalu memilih. aku cuma nak kan lelaki yang sayang dan kasih pada aku. marahnya dikawal. aku tak nak lelaki yang mudah menghamburkan kemarahannya sesuka hati.teeetttt...

ok. mukadimah karangan versi spm. dulu kemain failed lagi buat karangan.

haha. umm. cakap pasal panas baran ni. aku cuma nak kongsi dengan korang cara-cara mengenali lelaki yang panas baran ni. Aku bukan prejudis terhadap orang macam ni cuma aku berapa tak suka je sikap tu.Sebenarnya totally tak suka and susah nak terima lelaki panas baran ni, dengan sifat aku yang sememangnya tak boley kena tengking. Nak tegur boley, tapi dengan cara yang betul la. ada beberapa way kita nak kenalpasti sama ada lelaki tu panas barak ke idak? moh la kita.


1) datang lambat masa dating / terpaksa tunggu GF siap.

ni bukan taktik kanak-kanak. cuba lah korang kalau keluar. korang terlambat kan diri dalam 10- 15 minit. cuba korang tengok ape yang dia akan cakap?  kalau dia marah korang macam korang buat jenayah antarabangsa. sah! lelaki tu memang panas baran. Chill la, standard la tu kan lambat sikit, nak marah tu tak salah, tapi tegur dengan cara yang halus kan boley? tak boley? memang tak kan ada perempuan la tahan dengan engkau. puit!


2) mintak ajar sesuatu

ni pun sama. korang mintak dia ajar sesuatu. bila dia mengajar sambil ayat-ayat tak sedap keluar dari mulut dia. sah!. memang dia panas baran. Contohnya : "Haih. benda ni pun tak reti lagi? tu lah banyak sangat makan semut, aku ajar kali ni kalau kau lupa lagi. Nahas!" - err. ok. menakutkan!! lagi-lagi orang macam aku ni tak habis2 tanya, dan suka sangat bertanya. dapat laki yang panas baran. asyik kena maki la jawab nya kan? HUhU


3) layan anak buah / adik korang.
ko tengok dia layan budak kecik macamana, kalau muka dia jelas jelas tunjuk muka benci, menyampah kat bebudak. memang sah! korang kena pikir. esok esok kalau korang da kawin. da ade anak. nah! macamana lah nasib anak korang nanti! penting n hokay!


4) cemburu ikut nafsu.

yang ni memang. kalau kau mengomen facebook dengan budak umur 13 tahun pun dia nak cemburu sampai tumbuk tumbuk dinding. baik toksah. selalunya lelaki panas baran akan cemburu dengan benda yang kecik-kecik dan remeh. contohnya. dekat kedai makan. waiter datang ambik order. si awek " bang bagi mee lakna 2, air sirap limau 2". senyum mesra dekat waiter. waiter blah dari situ. si pakwe pun bersuara " amboi. kemain lagi senyum. panggil abg2 pulak tu". habistu, nak sombong muka masam macam cacing kerawet? herghh! teeeettt!.


ok. banyak lagi sebenarnya cara nak tengok orang panas baran ni. masa jem kat jalan raya. masa bayar dekat cashier yang lembap bila punch barang kat kaunter. masa kena tegur bila buat silap. haishh. semua tu boleh tengok dia panas baran ke tak.

err. aku malas nak bagi contoh bebanyak. takut ade yang terasa. nahas aku.

tapi kan. lain orang lain taste jugak kot. bukan semua orang tak suka laki panas baran ni. buktinya. ramai je yang kawin dengan lelaki kategori panas baran ni. bahagia je. mungkin si isteri ade rahsia camne nak sejukkan hati lelaki panas baran ni. huhu. 
  

SAY HAi TO MY SWAG !
 
 

Friday, 14 June 2013

dah nak kahwin da aku :)


Hai awak orang. Finally! It’s my last semester before my internship. Hopefully it’ll be the best one yet. Classes started on Monday. New semester, please!please! behave :) just for intro. 





okay back to the topic, tak dah la nak kahwin acah-acah je, Gila nak kena parang dengan ayah, kerja idak lagi, gatal nak kahwin. Tipu la sebagai perempuan yang dah 24, bila tengok kawan-kawan sebaya dah kahwin, tak jelez idak? dari mula-mula bercinta dah letak target nak kahwin bila. Aku ni jenis tak pernah terfikir nak kahwin awal. Ala relax la der! kahwin awal2 tak puas enjoy lagi. ops! tapi tu dulu la. masa sibuk nak enjoy sakan, belajar lama-lama pun tak apa, sebab time zaman belajar la ni, boley enjoy bila dah kerja nan ado nya lah! 


Sejak dah tinggalkan zaman Foundation Law, Diploma Management, masuk degree dah letak target lepas habis je belajar, kumpul harta sikit terus kahwin! yargh,targert aku kahwin umur 26 (ada dua tahun dari sekarang amin!) sebenarnya dulu pernah letak taget kahwin umur 30. hahaha! dasyat kan. sebab aku ni jenis suka kepuasan diri, nak kena ada harta sendiri, rumah, kereta, barang branded. tak nak share dengan husband. nak harta sendiri. Hover ok aku! hihi dulu pernah cakap dengan mak selagi tak mampu nak beli beg LV. TAK NAK KAHWIN! HAHAHA. okay tu dulu, bila pemikaran dah matured, semua dah berubah. perasaan nak kahwin membuak2 hokay. gatal ok bye ! ;p


dari aku zaman sekolah menengah dah ada ciri-ciri bakal husband, sampai nak cari bf terlalu memilih.  


Yang pertama-tama-tama sekali

lelaki tu mesti la melayu islam !

Hahaha. Hoi napa start da gelak. Kenapa kena ada melayu tu? kalau jawa kira melayu tak? hihi tak mintak pun ustaz tapi cukup la kalau lelaki tu dapat membimbing ak masuk ke syurga. mematuhi rukun islam dan beriman dengan rukun iman! amin :)


lelaki tu mesti la orang Johor! 


Dekat la nak balik raya katanya. cliche tak? hahaha tak kira, aku ni jenis cepat la tersangat homesick, dari zaman aku sekolah menengah dekat hostel every week mesti kena balik kg, masuk 2 minggu tak balik kg, mesti demam sampai la sekarang. teruk kan? nak wat macam mana. sebab tu kalau boley la nak orang dekat-dekat je. tak nak sorang utara, sorang selatan. sedihnya lahai bila kena bahagi kasih. hahahaha.kalu boley lagi, nak orang Segamat. ha lagi senang cerita :P


lelaki tu mesti la educated!


Amboi tak mengagak kalau macam tu kena cari profesor la . haha Yang ni memang semua menjadi idaman kan? ke tak? tapi aku memang akan cepat tergoda bila tengok orang lelaki yang pandai ni, sebab aku ni tak dalah pandai mana, bila dapat lelaki yang ada pengetahuan ni boley la top-up yang mana tak tau. One more thing, aku suka bila tanya dia, dia boley jawab. Tak dalah bila aku tanya, jawapan Entah, Tak tau, ye lakot, Pergh! boring kan?!


lelaki tu mesti la Tak Panas Baran!

  Aku ni jenis manja ala-ala . weeek muntah! tapi betul pon. Dari kecik sampai la sekarang aku pernah kena mara dengan parents boley di bilang dengan jari je. Dekat sekolah lagi tak pernah kena marah! okay ni tak tipu sebab cuba tak buat salah, sebab tak suka kena marah, So sudah menjadi kemestian ciri-ciri lelaki idaman bukan yang panas baran, sebab ak memang Tak boleh! Tak suka! dan Tak sesuai! kena marah. sebab aku kan comel Kak Ton gila ke nak marah aku? hahahahhaahhahahahahahahaha. ok stop gelak.

lelaki tu mesti la Suka Budak Kecik !

bila nampak baby mesti tersenyum, ha nampak kan kat situ bila lelaki yang suka budak-budak ni, penyayang? bila penyayang tak dala panas baran kan? ha pakej sekali. hihi.



okay jodah, ajal semua dah ketentuan apa yang boley kita buat berubah untuk jadi yang baik untuk mendapat yang terbaik. Bila dah nama manusia, takan ada yang sempurna. jangan melihat keburukkan orang lain sehingga tak nampak keburukkan diri sendiri. sekian terima kasih. 







bye sayang korang :) till end.







Saturday, 18 May 2013

final exam for short semester around the corner.


Just short entry, Final exam its around the corner, disebabkan ni short semester aku amik tiga subject , and hanya dua subject je untuk final yeah! rabu paper advertising and promotion, and khamis pulak cross culture management, lompat2 short note semua dah siap awal, bajet nak score la. sebab semester depan dah target yang subject susah. yargh! so, nak tak nak, kena juga score for 3 subject ni! and aku sangat tak sabar nak exam! lambat nya khamis ni hoiy! then cuti 2 minggu :D banyak benda dah plan nak buat ni .



ok sebab dah tertulis ni just short entry , letak gambar warna-warni aidilfitri ops! jangan nak hali laya sangat la. Dan semua gambar ni akan jadi kenangan bila dah habis belajar nanti :" )

Student Bachelor International Business batch november 2011. 
warna tema untuk business student ni mesti tak lari dengan purple, putih, hitam, merah. tak percaya? tengok sendiri. lagi satu every semester dari 1st semester mesti ada project kena buat. -__-


last project event untuk subject seminar in international business. 


Trip ke Lumut Perak.






Tempat berkumpul antara student marketing, management, finance! mestila depan lift! 


yang ini project untuk rumah orang kurang berkemampuan :)


marketing group. masa ni pulak nak buat project untuk arabic restaurant for subject international maketing kot! hahah. :)


yang ni project karok!. haha tak la ni masa karok dengan our beloved ex- mentor. Dr.jeanot!




before i forget, to the world sorry for the mistake, harsh word, hard gross-jokes, bad talk, silly manner and mengaku yang teraman sangat im not perfect eitther.
ok dah itu jer, nah amik ni nak sahare satu tips.




Luck is yours, wish is mine..
No matter what, nothing is impossible! 
Do your best! In your final exam Good luck my dear . 
good luck my last short semester exam. insyallah.
babye! bye! bye! bye! assalamualaikum 



*mintak halal ye gambar yang saya curi ni kawan :P

Sunday, 5 May 2013

STUDENT SHORT SEMESTER !



hai bloggers and readers short entry je ye ni. Tadi baru lepas kemas rumah dan kemas diri sendiri yang agak terabai sejak dari awal semester until now. Niat bila semua kerja dah siap, nak settle kan assignment tapi tangan ni la gatal bukak blog, nak tak nak mesti rasa sikit nak tulis dekat blog kesayangan ni. lama juga biarkan blog terabai, standard la kan bila short semester semua student akan mengalami benda yang sama. Kerja menimbum kena submit dalam masa yang terdekat lagi dua tiga  minggu lagi dah nak final exam, lagi banyak kerja kena buat. phuhh! until Too busy, too lazy, I’m not sure which really. In any case I’ve been doing a lot lately and haven’t had time to blog. mmg rasa tahap kemalasan nak tulis kat blog pun menjadi-jadi. 






1st presentation project yang ini untuk subject advertising and promotion  
amik berkat pakai baju kurung. hihi.



2nd project presentation still rasa nak pakai baju kurung juga. ")

 gambar selepas presentation final project for subject cross culture management.


ok tu mmg gambar candid, check apa yang tak betul, sebelum journal di reject oleh sir. tapi alhamdulillah dua2 journal sir tak reject. hoyeah! lompat bintang. haha.



hidup sebagai student macam ni la, paling best jumaat lepas buat pre-reg untuk semester depan, tinggal lima subject je as final year student. lepas tu practical. alhamdulillah tiba2 rasa sebak. Tak apa semester depan akan guna kan sebaik-baiknya sebagai student final year :)



with classmate. mesti rindu bila dah habis study nni :"(

i’ve got two or three week before final exam.
i’ve read a lot this week, i’ve written a lot this week. pening, nak muntah. sampai ketemu lagi yah dong! happy weekend.

Sunday, 31 March 2013

1st April 2013


 
hai assalamualaikum, harini 1st day on April kan? alhamdulillah dah masuk 2nd week in new semester, disebabkan ni (short semester) banyak sangat masa terbuang. Actually, tak dala terbuang sangat, everyday ive got class, tapi tak dalah se-pack (long semester) untuk 3 subject which is Seminar, Promotion and Advertising dengan Cross Culture Management ni, banyak dah project aku dapat, paling dekat adalah debate! okay sangat excited teringat zaman sekolah dulu 'syarahan dengan debate' adalah acara kegemaran, itu dulu la bila rasa power, sebab tak da persaingan.Kau tengok next week, tak nak hebat pulak classmate aku. eh hai Diana! im too admire u okay ! hahaha. 


 itu cerita sekolah saya! cerita title pasal saya bawah ni, sebuk sedih bagai. bila si dak Intan bukak lagu jiwang! bagai laju je air mata ni keluar. dengan intan aku mmg tak boley nak nyorok. sebab dia sorang je faham ap aku rasa even aku tak cerita lagi. bertapa kuatnya aura mawi kitaorang ni. huhu. 


 For 1 weeks I have been pretending that I am ok. I have become very good at hiding the way I feel from other people.Sometimes I feel really sad and depressed and during this time I cry all the time for no reason and can’t be bothered doing anything. Sometimes I am happy and feel normal. I can sometimes feel happy for days or weeks but then, sometimes for no reason I just start feeling really bad.I have never told anyone how I feel and no-one has guessed because I usually manage to hide the way I am feeling, hoho. nak buat apa la tunjukkan kita sedih kat orang ni, orang bukan faham apa kita rasa kan? paling tak pun suruh sabar then bebel panjang-panjang. Dan seminggu ni paksa kawan-kawan teman kan! tu penting nya kawan, bf/gf kita boleh clash kan, tapi kawan? mana nk dapat. huhu.



 aku selalu percaya for jadikan kita kuat, yang Allah tests us with a situation that we think is difficult or takes away something that in our mind was good for us, we need to remember that perhaps it may not be so. Perhaps if we had continued in our way, it might have been harmful for us and whatever Allah decreed for us is actually better for us, for He is All-Wise and All-Knowing. :)





ayu, intan thanks sebab selalu dengar ( cerita luahan hati kak lin suria cinta ) aku ni. miahahaha. thanks lots. inaz tak taula kalau korang tak ada, mesti porak peranda hidup aku ni.  ;') jumpa lagi. bye!


Monday, 4 March 2013

tips : hati selembut kapas yang telah dilukai




currently mood : exhausted



masih dalam mood exam, take some break after three paper yang boley aku cakap alhamdulillah, aku dah berusaha. tawakal je la. amin ;) masih tinggal dua sisa baki subject sebelum semester break for two weeks dan sambung untuk short semester :) ok back to title. straight to the point aku tanya. Korang penah rasa putus cinta tak? ya ampun sakit hokay, aku  adalah salah seorang manusia yang pernah merasai kesakitan tu, chewah! dan sekarang one of my best friends mengalami nasib yang sama, bukan dia sorang je yang sedih dengan aku-aku sekali terasa banyak benda yang kitaorang as friends try nak buat dia rasa ok balik tapi dia still sama. ya allah bagi dia sedikit kekuatan.


tapi satu je aku macam nak pesan ala mak-mak 'If Allah brings you to it, He will bring you through it'. Whatever misfortune you have experienced, let Allah show you the way out. Kita nasihat senang la guna air liur tapi orang yang rasa tu la yang kena tangung. I don’t mean to portray myself as an enlightened soul. I’ve made my share of mistakes and I still struggle not to be judgmental or reactive.  But I’ve also had experiences that have shown me the way forward




Has your heart been broken? Have you experienced disappointment and loss? tipu ok tak ada, kalau yang ada pun sebab mereka tak pernah bercinta or belum lagi bercinta alhamdulillah la kalu macam tu. Tapi yang penah rasa putus cinta tu ? sakit kan? firtsly, Trying to figure out how to be happy again? You need only three things faith, hope and time. Keep the faith alive in your heart, even if it’s just a spark. Hold on to your hope for the future, even by the tips of your fingers. And let time pass In time your faith will blaze again, your hope will soar.Jadikan pengalaman silam itu sebagai pengajaran, allah sayang kan kita sebab tu dia masih bagi peluang amboiiiiy...




Kita rasa kita dah cukup yakin dengan pilihan kita , dengan rasa suka dalam hati kita . Namun bukan kita penentu segala, tapi Allah. bila hati telah dilukai bersabarlah, allah sedang menguji hati kita, insyallah So be patient, trust Him, thank Him, and look for the light at the end of the tunnel. Hang in there. He will bring you through. Make doa percaya la Jika ia yang terbaik untukmu, ia tak akan menyakitimu. Tak perlu meratapi orang yang sudah melukaimu, biarkan ia pergi.




Satu je benda yang aku boley fikir “When I cry or lose or bruise, so long as I am still alive, nothing is ultimate. So long as there is still a tomorrow, a next moment, there is hope, there is change, there is redemption. What is lost, is not lost forever.” kadang-kadan untuk memotivasikan diri sendiri tu tak mudah tapi just said 'I believe in Allah because He believes in me and He believes in you too. Believe in His plan for you, have faith in Him, trust His guidance to you, because He has faith in you, and trusts you. Some people might challenge this assertion that Allah believes in us and trusts us. To me, that’s surprising. Allah created nothing in vain. Everything He does has a purpose. His creation of humanity was done with intent.




You will have to be strong and independent in spirit. wanita yang kuat akan dipandang tinggi and You will have to find validation of your worth within yourself. You do have worth, after all. You are as unique and beautiful as the sun and the moon, the sea and the stars. bersyukur nya kita sebagai manusia ni and You are special and gifted and you will need to realize that on your own, even in the face of external abuse. percayalah lagi Allah sentiasa menguji kita dengan pelbagai jenis dugaan. Orang yang bersabar dan ikhlas menerimanya, orang itulah yang Allah paling sayang.
'Seek your support from Allah'






i love read book can make me some guidance and give me inspirational tu build hati selembut kapas ni. Duhai wanita, jangan biarkan hatimu serapuh kaca. Usah biarkan hatimu seperti berlian palsu yang mudah retak dan hilang serinya. Jadilah wanita ibarat mutiara yang bersinar dan memberi sinar pada yang lain. sharing is caring i love u :) bye assalamualaikum.


Wednesday, 6 February 2013

really random before exam .

wit fsd

Yep ! tengok dah nak exam baru sibuk nak update masa lapang dulu ada? nan hado nya and now! it's already February and it means that i only have 2 more weeks left to prepare for final exam. But I'm so lazy now, I'm not in the mood to study at all. fiuuhhh. How to cover all the subjects, chapters, subtopics, notes, formulas, summary, mind-map?  It’s normal when we get stress when exam is around the corner,but keep our faith,keep saying that ‘I CAN DO IT‘! or sekadar hanya di mulut sahaja. I'm relax before my real final exam. Too relax maybe ??? when study weeks begins i'm start worried about my final examination. my focus right now just for u!  my current CGPA need to improve it..



ok dah lupakan then sambung dengan 2nd random


 


give me five geng ! i will miss this moment . 




activity-activity yang "aku and the geng" buat sebelum final exam.


 



bersama kawan susah senang dari 1st semester. I've been lucky enough - well, maybe unlucky enough to have had a lot of friends who have had their ups and downs. And for an actor, that's good. Life experience in any regard is good. So I've seen a lot and I've had my own experiences.





 with intan-santan. dia adalah seoarang ( educated clown ). bila aku sedih terus tak jadi nangis sebab dah nama pun clown kan? tugas dia adalah menghiburkan aku yang tengah sedih. haha. but sometimes, sumpah wey aku tak tahan dengan perangai dia, rasa macam nak putus kawan pun ada ! statement berani mati. ala bukan dak intan baca pun blog aku, melainkan kawan-kawan aku yang menyampaikan ? susah nya dapat kawan yang mulut tempayan mangkuk ni. :P ok gurau. 




sebelum exam juga, amik mood baca novel seberapa banyak yang boleh ! 
this is my way just want to motivated my self.


menyempat. yang baju cokolat tu saya acah-acah busy sebelum exam bermula ;)




muka nak pucat stress je haku. final exam is coming soon please come back my study mood.  ok la korang doakan kejayaan aku ye. cewah poyo ! bye. untill then.

Sunday, 25 November 2012

Be confident


hello diary, wake up early like usual, As a student, I lead a life of honesty and simplicity. By habit I get up early from bed phuuuh ! harini kelas pukul 12 noon only one hour, huarrrgh ! sangat penat hokay pergi kelas hanya untuk kelas sejam. Sangat tak berbaloi ! cis tak berbaloi kata ko? habistu tak payah pergi kelas la ye? haha.



permandangan dari kelas, tu highway apa pun aku tak tau, + stadium shah alam + stadium melawati. kelas aku biasanya tingkat 6-8 tak dala tinggi sangat kan? tapi kalau nak naik tangga huish tak dala mananya mak hencik hoiy ! sanggup lagi aku bertolak vs hempit-hempit dalam lif.


diva sangat pergi kelas ! puiyt.


semester ni aku sangat la independent sebab ?! masuk semester empat aku dengan ex-classmate dah pecah belah. huargh sedey bila kami tak sebulu memilih minor yang  tak sama,  kebanyakan mereka memilih ke International Management nak jadi CEO kat oversea letew ! finance banking dengan marketing. Oh men. sedey haku! dan tinggalah kami berdua yang memilih minor yang sama. Tak da terlintas nak pilih minor yang sama pun dengan dia ni, tapi mungkin minat kami yang sama.



mana-mana pergi berdua jela, sebab aku ni sangat la penyegan nak kawan dengan orang baru, rasa diri ini kerdil ( hoiy diam ! jangan nk poyo sangat )

tapi untuk aku berkawan 'berdua' sampai ke sudah tak da lah ken ?

aku mencari initiative untuk berfikiran "super duper positive" i try to negotiate these new classes with new people, sekarang ni kan aku diberikan tugas as secretary on my new project event dalam subject 'service maketing' dalam kelas ni tak ramai so tak dalah aku rasa segan ya ampun, untuk menjalankan tugas sebagai secretary yang angun dan mempesona haha so i try  to start up conversations with some of the people in the group especially with the guy ! oh men aku ni kan sangat pemalu? haha so this is first step.yarh ! diaorang lelaki ni sangat gentlemen sampai aku rasa dah tak sengan untuk berkomunikasi dengan mereka !  semoga paper work yang bakal aku buat, mendatangkan hasil, the first paper work on my own event  gambate ! :)

*sebenarnya bukan aku yang diva, si intan payung ni hover



mak jemah ni banyak cakap so tak dala dia heran sangat !


kan aku cakap bukan aku yang diva, si intan payung ni . hover dia pakai spec letak atas kepala masuk kelas. -___-










Photo: Break time ;)

<3 br="br">


 

“Setiap jiwa yang dilahirkan telah tertanam dengan benih untuk mencapai keunggulan hidup. Tetapi benih itu tidak akan tumbuh seandainya tidak dibajai dengan keberanian.”




DIAM-DIAM UBI BERISI. bye readers.


publish!


Friday, 23 November 2012

Show off rumah baru !

 haiy wasap!  saya bawakan anda dari Perpustakaan Raja Tun Uda Shah Alam ! menemani "Encik abang adik" study kata ko,  ko khusyuk sangat study, sampai saya dipingirkan. tak apa untuk future awak, saya sanggup. (apa kena , mengena future ko dengan aku ha ? ) hahaha okay abaikan.

gambar awak kecik je hokay, jangan nk publisti sangat ;P


Minggu ni adalah minggu kedua aku masuk sekolah, dan masuk minggu kedua aku duduk dirumah baru, diantara rumah yang terbaik sejak aku zaman foundation law untiil degree ! walaupun agak mahal tapi sangat berpuas hati hokey ! sebulan RM160 termasuk bil air dan elektrik plus fully furnished ( mesin basuh, tv, peti ais, katil, dapur ) awesome kan ?!


buat masa sekarang ni aku masih belum sempat lagi bersantai, senang-lenang bersama cik housemate kat ruang tamu ni, balik kelas masuk bilik, lepak dan tidur !



 ruang diantara ruang tamu dan dapur.


cermin ajaib (abaikan tong sampah penuh dengan sampah tu )


tempat paling shurga!


 seminggu sebelum !


dah ada langsir dan alas meja la awok !



kasut buruk sejak zaman diploma, ada siapa-siapa nak belikan yang baru?  :)



kebanyakkan masa aku dihabiskan dalam bilik comel saya ! 


dan paling-paling-paling best sebab rumah aku adalah rumah bawah (ground floor) depan taman permainan lagi! tak dalah aku bazirkan lemak aku naik tangga ken? dasar telebey rajin ko ni einaz kan? what to do. T____T


tempat melepak di kala bosan argh cewah  ! hahaha :)

ok la till then ! assalamualaikum readers


publish !