Followers

Friday, 11 December 2009

banjir yang terjadi di kolej ku!!

ha!!.*buat-buatlah muka terkejut ..


cita ni memang da tertangguh pun selama seminggu.
kalau ada siapa-siapa yang baca previous entry einaz mesti ada terbaca yang ienaz nak cerita pasal banjir yang terjadi di kolej kesayangan saya..=D


ni muka kami trauma kerana tersadai di kolej sebab banjir.
hahahaha..
padan muka padahnya..
lepas kelas tak reti-reti nak balik rumah terus.
kan da kena..



mula-mula air just mintak tumpang lalu jerk kan.
ops tak sebelum tu hujan yang selebat tak hingat mintak tumpang lalu..
sebab tu la kami bukan sengaja tak nak terus balik rumah..
=p
pergh suka buat alasan..

paassstu air dah naik paras buku lali,
yang ni dah ramai cik perempuan terjerit bagai sebab cik tikus pun mintak tumpang lalu juga.
ee geli nasib baik kami tak terserempak juga.
=D

time ni rasa mcam nak nangis sambil jerit menyesal nya tak balik dari awal tadi.!!!!!
air dah naik sampai betis..T_T
geli gila..
tengok air yang mengalir dari cik longkang yang tersumbat..
bluekk..
kami pun cepat-cepat la redah air tak kira la geli ke tidak janji cepat keluar dari air banjir tu..


tadaaaa!!.
gambar dari pandangan jauh dan dekat *macammana tu??=p
banjir yang terjadi di kolej einaz.



ok apabila dah berjaya keluar dari banjir.
rasa seperti mahu..
bukan,
tidak mahu kembali ke kolej semula..T_T
ok pengalaman yang tidak dapat dilupakan sepanjang 2009.
sebab einaz menag paling tak suka dengan banjir!!!,




7 comments:

Melz said...

haha sempat lagi posing ;) hihi

naz said...

macam besstttt jer haha

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

posing itu penting..
hehe
tol x

ellenyna said...

haha maintain cantik walau apa keadaan pun

bunga ;D said...

TU LA ORG SEBUK LARI2 ..
KAMI tetap clixk2..
hihi..
=D

Anna said...

Hi, selamat berkenalan..Welcome u to visit http://anagallery-suhanaoct.blogspot.com..Nice to meet u :)

bunga ;D said...

insyalllah i will.=d